Politica de Retur
Renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv in termen de 14 zile calendaristice de la achizitionarea lor, conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.
Daca va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati (NU puteti returna produse murdare, spalate sau purtate). Dreptul de returnare exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin fizic, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Legislatia in vigoare se aplica doar persoanelor fizice. Asadar ai dreptul sa notifici in scris comerciantul ca renunti la cumparare, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa completati FORMULAR RETUR. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs. Returnarea banilor se face in contul bancar al clientului, acesta fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email la contact@bestmama.ro, contul bancar (IBAN) si numele complet. Returnarea banilor se va face in maximum 10 zile calendaristice.
Produsul returnat trebuie sa fie:
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.
Din motive de igiena, FASCELL RECOBO SRL nu accepta retururi de lenjerie, jambiere, dessuri, sosete, bodyuri, seturi de maternitate si in general orice fel de produse care pot afecta igiena personala.Returul sau schimbul produsului este suportat de către Client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 10 zile de la primirea lui. In cazul schimbului unui produs acesta se trimite catre client de indata ce am primit produsul ce trebuie inlocuit.
Bestmama.ro se ocupa exclusiv de calitatea articolelor. Astfel aveti garantia ca articolele comandate de pe www.bestmama.ro sunt in stare impecabila. In cazul in care exista o exceptie, Bestmama.ro isi asuma raspunderea si se va inlocui articolul cu unul identic (model, marime si culoare), suportand costurile de transport (tur, retur). Produsele vor fi expediate la adresa depozitului nostru, situat pe strada Saliste nr 20, corp C, Galati.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa info@bestmama.ro sau la numarul de telefon 0774980197.