Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Fascell Recobo SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
Legea 365/2002 privind comertul electronic
FASCELL RECOBO SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul Bestmama.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
1. Condiţii generale
Termenii şi condiţiile următoare se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit în continuare „dumneavoastră”) către societatea Fascell Recobo SRL( denumită în continuare „Bestmama”, „nouă ” sau „noi”, pe site-ul bestmama.ro), pe versiunea pentru mobil a site-ului, pe versiunea web a site-ului sau prin telefon (toate fiind denumite „bestmama.ro”).
Prin utilizarea bestmama.ro şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectaţi termenii şi condiţiile specificate mai jos. Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles ermenii şi condiţiile.
Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de peste 18 ani împliniți, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au adresa de livrare în România (excluzând companiile de redirecționare a coletelor) pot plasa o comandă.
Includerea oricăror produse sau servicii pe bestmama.ro la un moment dat nu implică sau garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când aceşti Termeni fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii specificaţi pe bestmama.ro la momentul plasării comenzii.
Înțelegeți și consimțiți să nu postați, să nu redistribuiți, să nu încărcați și nici să promovați orice comunicări sau conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; să nu acționați de așa manieră ori să utilizați vreun dispozitiv care ar restricționa, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricărui alt utilizator să utilizeze ori să beneficieze de site-ul bestmama.ro sau care ar afecta siguranța site-ului; să nu folosiți niciun dispozitiv sau tentativă de a utiliza vreun motor, software, instrument, agent, script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la păianjeni, boți, roboți de indexare, avataruri sau agenți inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.
2. Preţurile şi taxele de livrare
Preţurile afişate pe bestmama.ro nu includ o taxă de livrare.
Taxa de livrare pentru fiecare comandă va fi aceeaşi, indiferent de mărimea sau greutatea comenzii dumneavoastră. Costul pentru fiecare metodă de livrare este indicat clar în timpul procesului de finalizare a comenzii. Taxa standard de livrare este de 16,99 LEI. În cazul în care nu vă putem livra integral comanda şi trebuie să efectuăm mai mult de o livrare, nu veţi suporta o taxă suplimentară pentru livrările ulterioare.
3. Plasarea comenzii/încheierea contractului
Opţiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul bestmama.ro sau prin telefon.
Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunţa în cel mai scurt timp.
4. Livrare
BestMama depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la un alt punct de ridicare din România, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.
Pentru expedierea comenzilor, se va face în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 2 până la 4 zile lucrătoare din momentul expedierii sale. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 15 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 15 de zile, puteţi anula comanda.
În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienți.
5. Anularea comenzii
Puteţi anula comanda returnând produsele într-un termen de 14 de zile de la primirea acestora. În cazul în care alegeţi să păstraţi anumite articole şi să anulaţi doar parţial comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.
6.Ramburs
Returnarea produselor se poate face in termen de maximum 14 zile, in starea initiala, fara modificari fizice.
In cazul retururilor, taxele de transport sunt suportate de catre client.
Vezi Politica de Retur
Magazinul nu rambursează orice taxă. Taxa de livrare va fi rambursată automat doar dacă vei returna comanda integral. Daca comanda va fi returnata partial, atunci taxele de livrare nu vor fi returnate.
7. Metode de plată
Card de credit sau de debit
Puteţi introduce detaliile plăţii la momentul plasării comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA, Maestro sau Mastercard). Suma aferentă va fi imediat blocată pe cardul dumneavoastră, dar nu va fi debitată până la expedierea bunurilor.
Numerar la livrare
Puteţi alege să plătiţi în numerar la livrare atunci când primiţi bunurile.
Veţi primi factura obligatorie conform legii în e-mailul referitor la Confirmarea ridicarii coletului sau la efectuarea platii.
8. Răspunderea noastră
Bestmama nu este răspunzătoare pentru pierderile indirecte care sunt un efect secundar al pierderii sau pagubei principale, de exemplu pierderea profiturilor sau pierderea oportunităţii, sau pentru imposibilitatea de a livra bunurile sau de a ne îndeplini oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor Termeni în cazul în care această imposibilitate este cauzată de un eveniment asupra căruia nu deţinem niciun control, care include dar nu se limitează la: incendiu, inundaţie, furtună, răscoală, dezordine civilă, război, accident nuclear şi activitate teroristă.
Răspunderea noastră maximă faţă de dumneavoastră pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu comanda dumneavoastră pe bestmama.ro va fi limitată la preţul total al comenzii dumneavoastră.
Dacă aveți o problemă cu un produs pe care l-ați achiziționat de la bestmama.ro si nu ați putut rezolva reclamația cu Bestmama, atunci puteți depune reclamația pe platforma UE de soluționare online a litigiilor („platforma SOL”).
Platforma SOL le oferă consumatorilor și comercianților din UE posibilitatea de a încerca să obțină o soluționare alternativă a reclamațiilor legate de cumpărăturile efectuate online. Acest punct unic de contact este conceput ca un site web interactiv și ușor de utilizat, disponibil în toate limbile oficiale ale UE și gratuit. Prin utilizarea platformei SOL, consumatorul și comerciantul pot găsi o entitate de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procedura de găsire a unei soluții pentru reclamația consumatorului. Platforma SOL este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.
9. Culori și măsurători
Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.
Măsurătorile unui articol oferite pe bestmama.ro sunt doar valori aproximative pentru te ajuta să înțelegi mai bine modelul sau croiala unui anumit articol de îmbrăcăminte. Acestea nu sunt o garanție privind măsurătorile efective ale articolului care îți va fi livrat. Pot exista diferențe de câțiva centimetri în plus sau în minus la măsurătorile finale ale unui articol în funcție de materialul folosit pentru a-l produce.
10. Garanţie
În cazul în care bunurile pe care le-aţi achiziţionat prezintă defecte, Bestmama respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanţia. În cazul în care aveţi o reclamaţie cu privire la defecte evidente privind materialul sau la cele legate de fabricaţie a bunurilor pe care le-am furnizat, inclusiv cu privire la pagube suferite în timpul transportului, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru prin returnarea imediată a bunurilor utilizând formularul de retur de pe site-ul bestmama.ro.